Glömde lösen

Har ju inte varit inne på bloggen som ni vet för att jag har ite varit hemma sedan sist jag bloggade. JAG HADE GLÖMT LÖSENORDET! :D. SÅ TYPISKT JOSSIE ;). Men tur att jag hade skrivit upp det hemma :). Idag har jag typ varit på gymmet hela dagen :P. Har Svin ont i fötterna :(. Jag har glömt träningsskorna på skolan så jag gick i strumpor på gåbandet! :| AAAJ!!! Sedan igår latade jag mig framför tvn och datorn och var på Birsta :). Jag köpte en svart korsett bh 2 ansiktsmasker och silikondroppar till håret:). Idag var jag nästan tvungen att följa med upp till våran stuga HELA helgen -.-, Men jag hade tur! :D. Har aldrig älskat snöstorm lika mkt som nu :D.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0